NASZA KADRA
KADRA KIEROWNICZA
Dyrektor mgr Maria Fiszer
Wicedyrektor mgr Ewa Białas
NAUCZYCIELE
Nad całością procesu edukacyjnego czuwają wykwalifikowani nauczyciele, w większości nauczyciele dyplomowani, posiadający szeroką wiedzę dotyczącą pracy z małymi dziećmi, zaangażowani w problemy dydaktyczne i wychowawcze przedszkola, kreatywni, doskonalący się metodycznie, co przejawia się w podejmowaniu nowatorskich rozwiązań edukacyjnych. Nauczyciele pracujący w przedszkolu posiadają własne pasje i zainteresowania, co jest czynnikiem stymulującym rozwój dzieci, są mili, opiekuńczy, otwarci na potrzeby dzieci, ale także konsekwentni w pracy wychowawczo-dydaktycznej.
LOGOPEDA
Prowadzi profilaktykę i terapię wad wymowy, oraz wspomaga rozwój kompetencji językowych. Jego zadaniem jest poprawa zdolności komunikacyjnych i artykulacyjnych u dziecka.
PEDAGOG SPECJALNY
Prowadzi działania diagnostyczne związane z rozpoznawaniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci. Rozwiązuje problemy edukacyjne i wychowawcze dzieci. Współpracuje z zespołem specjalistów w zakresie opracowania i realizacji indywidualnych programów edukacyjno- terapeutycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Udziela pomocy psychologiczno- pedagogicznej dzieciom, rodzicom dzieci i nauczycielom.
PSYCHOLOG
PERSONEL POMOCNICZY
To osoby wspierające nauczycieli w ich codziennej pracy. Uczestniczą w zajęciach, spacerach oraz pomagają dzieciom w czynnościach samoobsługowych, a dodatkowo z zapałem i wielką starannością dbają o czystość i porządek w przedszkolu. Ponadto w najmłodszych grupach pracę nauczycieli wspierają „nianie”.
PANIE KUCHARKI
Dla pań kucharek ważne są gusta kulinarne naszych przedszkolaków, dlatego jedzenie jest nie tylko zdrowe, z zachowaniem diet żywnościowych, ale przede wszystkim urozmaicone, smaczne jak w kuchni domowej.
PERSONEL ADMINISTRACYJNY
Personel administracyjny dba o finanse placówki, zaopatrzenie i wyżywienie. Osoby te na bieżąco mają kontakt z rodzicami, uwzględniając pojawiające się indywidualne potrzeby dzieci.
Dbamy, aby w naszym przedszkolu panował rodzinny klimat, tworzymy warunki do tego, by każde dziecko czuło się u nas bezpieczne i radosne.