1.Dzieci z Rodzicami bawią się podczas porannej gimnastyki.
Link do gimnastyki porannej z Pipi: https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w
2. Dziecko naśladuje ruchy Rodzica odpowiednie do treści wiersza.
Domowe porządki
Maciek myje talerze, (Dziecko wykonuje koliste ruchy zamkniętą dłonią, udając, że myje talerz- drugą, otwartą dłoń.)
Michał serwetki pierze, (Pociera jedną pięścią o drugą.)
pranie wiesza Beata, (Unosi nad głowę obie ręce i wykonuje nimi ruchy jak podczas wieszania prania.)
Marcin kąty zamiata, (Udaje, że trzyma miotłę obiema rękami i zamaszyście zamiata.)
Marysia wyciera kurz. (Udaje, że ściera szmatką kurz.)
Ja nic nie robię i już! (Zaplata ręce na piersiach.)
3. Dziecko słucha i ogląda teledysk do piosenki pt. „Kurki trzy” .
Link: https://www.youtube.com/watch?v=MEzNYFnkM70
Dziecko słucha powtórnie piosenki maszerując wkoło pokoju (rączki na bioderkach, nóżki podnosi wysoko).
4. Układanie rytmów według wzoru, wycinanie elementu i przyklejanie go we właściwym miejscu.
5. Dziecko wskazuje ilustrację zgodną z treścią zadania czytanego przez Rodzica:
– kurczaczek „w”
– kurczaczek „przed”
– kurczaczek „za”
– kurczaczek „nad”
– kurczaczek „pod”
– kurczaczek „obok”
– kurczaczek „między”