1. Link do gimnastyki porannej z Pipi i Minnie:
https://www.youtube.com/watch ?v=H0I1BRT3N7M&t=59s
2. Dziecko naśladuje ruchy Rodzica odpowiednie do treści wiersza.
Kaczka i kaczęta
3. Dziecko ogląda historyjkę obrazkową „Co nam daje ziemia?”. Rodzic zadaje pytania: Co było najpierw? Co było potem? Co się wydarzyło na końcu?
4. Dziecko uczestniczy w opowieści ruchowej czytanej przez Rodzica pt.”W wiejskiej zagrodzie”.
W wiejskiej zagrodzie praca wre od świtu. Gospodarz skoro świt wstał, by zająć się zwierzętami. ( Dziecko przeciąga się i ziewa.)
Najpierw wszedł do chlewika, gdzie w wielkich kotłach mieszał paszę dla świnek. (Dziecko kręci się wokół swojej osi.)
Następnie poszedł do stajni, gdzie wielkimi widłami przenosił do boksów belki słomy i siana. (Dziecko udaje, że coś podnosi i przestawia w inne miejsce.)
Następnie gospodarz zjadł szybko śniadanie i wyprowadził z garażu traktor. (Dziecko udaje, że je posiłek. Dziecko maszeruje w miejscu.)
Wyruszył w pole, które zaorał i zabronował równiutko. (Dziecko siedząc na podłodze, trzyma ręce wyciągnięte przed siebie i buja się na boki.)
Przyjechał do domu, zjadł obiad i wyszedł do stodoły , gdzie musiał poprzestawiać z miejsca na miejsce bardzo ciężkie worki z paszą dla zwierząt. (Dziecko udaje, że je posiłek. Dziecko maszeruje w miejscu. Dziecko schyla się i prostuje.)
Wieczorem po kolacji mógł wreszcie odpocząć. ( Dziecko kładzie się na podłodze i udaje, że zasypia.)
5. Dziecko ogląda teledysk pt. „Siała baba mak”. Link poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=UEMfTgKcZM4
6. Dziecko łączy zwierzęta z ich cieniem.
7. Dziecko koloruje obrazek według własnego pomysłu. Link poniżej:
https://miastodzieci.pl/kolorowanki/kury/