1. Link do gimnastyki porannej z Pipi i Minnie:
https://www.youtube.com/watch ?v=H0I1BRT3N7M&t=59s
2. Dziecko naśladuje ruchy Rodzica odpowiednie do treści wiersza.
Kaczka i kaczęta
3. Dziecko słucha czytanej bajki pt. „Trzy małe świnki”. Ogląda ilustracje do tekstu.
Dziecko odpowiada na pytania:
– Ile świnek było w bajce?
– Z czego pierwsza świnka zbudowała domek?
– Z czego druga świnka zbudowała domek?
– Z czego trzecia świnka zbudowała domek?
– Jak nazywało się zwierzę, które straszyło świnki?
– Którego domku nie zdmuchnął wilk?
3. Dziecko wykonuje wraz z Rodzicem doświadczenie:
A. W położone na ręce źdźbło trawy (namiastka słomy) dziecko dmucha z całych sił.
B. W położoną na ręce wykałaczkę bądź patyczek od loda, itp. (namiastka patyków) dziecko dmucha z całych sił.
C. W położony na ręce kamyk (namiastka cegły) dziecko dmucha z całych sił.
Wniosek: Mimo prób zdmuchnięcia kamyka z dłoni, nie udało się nam to. Jest najcięższy ze zgromadzonych materiałów.
Najłatwiejsze do zdmuchnięcia z dłoni były źdźbła trawy. Były najlżejsze. Co prawda zdmuchnięcie z dłoni patyczków nie było
proste, to po kilku próbach udało się tego dokonać .
4. Dziecko odpowiada na pytania do ilustracji. Wspólnie z Rodzicem przelicza wskazane zwierzęta.

– Ile jest motylków na obrazku?
– Ile jest kogutów na obrazku?
– Ile jest krówek na obrazku?
– Ile jest owieczek na obrazku?
– Ile jest koników na obrazku?
– Ile jest świnek na obrazku?
5. Dziecko szuka 7 różnic na ilustracjach.
6. Dziecko prowadzi po śladzie zwierzęta do ich domów.
7. Dziecko ogląda teledysk do piosenki pt. „Przegoń wirusa”. Link poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=QT-2bnINDx4